TimeMate Roadmap

Bij TimeMate willen we er graag voor zorgen dat uw ideeën en wensen zo snel mogelijk worden omgezet in nieuwe functionaliteiten en een stabiele, online oplossing. Wij maken hierbij gebruik van de softwareontwikkelmethode ‘continuous delivery’, uw ideeën zo snel en efficiënt mogelijk in productie krijgen. Wij houden u graag op de hoogte van de ontwikkelingen rondom TimeMate. Heeft u bepaalde wensen voor nieuwe functionaliteiten in de toekomst? Laat het ons weten!

1 oktober 2019

TimeMate lancering Lancering TimeMate

Lancering TimeMate

Op 1 oktober ziet TimeMate het levenslicht. Binnen enkele maanden is het idee van een ‘frustratie’ naar een product ontwikkeld en gerealiseerd. Ondernemer Tom Salemink ervaart een uitdaging in het registreren van zijn uren voor klanten. Vooral de dubbele handeling die gedaan moet worden zorgt voor frustratie. Eerst houd je een agenda bij voor je afspraken en vervolgens moet je eind van de week nog die zelfde uren invoeren in een urenregistratiesysteem om bijvoorbeeld te kunnen factureren naar klanten. Met deze frustratie ging ondernemer Jop Wolterink aan de slag en kwam met een zeer eenvoudige oplossing die later zo interessant blijkt dat de ondernemers samen besluiten om het als product op de markt te brengen. In de zomer van 2019 wordt het product getest met meerdere launching customers en op 1 oktober wordt het product publiek toegankelijk gesteld. Al gauw volgen meer klanten.

1 oktober 2019

TimeMate lancering Google Agenda integratie

Google agenda

Vanaf de lancering is direct de koppeling gemaakt met google agenda. Na een intensieve verificatie periode is het gelukt om toestemming te krijgen van google om de koppeling tot stand te brengen. Het is nu erg eenvoudig voor een grote groep gebruikers om via hun eigen google agenda hun uren bij te houden en deze vervolgens in TimeMate te exporteren of zelfs te koppelen aan het boekhoudpakket Snelstart.

1 oktober 2019

TimeMate koppeling snelstart Koppeling met SnelStart

Snelstart integratie

Op basis van klantwensen wordt TimeMate snel doorontwikkeld. Een aantal grotere klanten geeft aan graag een koppeling met Snelstart te willen kunnen maken. We hebben de keuze gemaakt om onze klanten in deze behoefte te kunnen voorzien en daarmee is ook het TimeMate Premium abonnement ontstaan. Het is nu mogelijk om zowel werkbonnen op te nemen in de agenda afspraken van medewerkers waardoor op locatie eenvoudig de betreffende werkbon opgehaald kan worden. Daarnaast is het mogelijk om gewerkte uren direct naar Snelstart te exporteren waardoor gewerkte uren direct gefactureerd kunnen worden. Snelstart verifieert in deze periode de wijze waarop TimeMate functioneert en accordeert dit. Daarmee is TimeMate vanaf oktober 2019 opgenomen in de lijst van Snelstart koppelingen en wordt TimeMate daarmee aanbevolen aan de klanten van Snelstart.  

1 november 2019

TimeMate lancering Outlook integratie

Outlook agenda

Na de lancering van TimeMate zijn we overrompeld met de hoeveelheid bezoekers op de website. Op sommige momenten lag de server er zelfs uit. Met dit laatste zijn we uiteraard niet blij en werken er hard aan om dit stabiel te krijgen. Tegelijkertijd was het een bevestiging voor ons dat we op de goede weg zitten met de ontwikkeling van TimeMate. We willen goed luisteren naar onze klanten en besteden veel tijd aan de gebruikers die onze Chat gebruiken om meer te weten te komen over TimeMate en ook feedback hebben voor ons voor de doorontwikkeling. Outlook integratie is de nummer 1 vraag die we in de eerste weken kregen en daar zijn we direct mee aan de slag gegaan. Het is vanaf eind oktober 2019 mogelijk om ook je Outlook agenda te koppelen aan TimeMate. Daarmee kunnen we nu een enorm groot potentieel aan gebruikers bedienen. 

1 november 2019

TimeMate lancering De eerste 100 gebruikers!

100 gebruikers

Feest op het kantoor van TimeMate. Na een drukke maar erg uitdagende maand mogen we even proosten op de eerste successen! We hebben zelfs onze 100e gebruiker mogen registreren in enkele weken tijd en daarmee groeit onze gebruikersgroep sneller dan verwacht. 

1 December 2019

TimeMate facturatie module KM registratie / KM’s bijhouden

Kilometeradministratie

Met het ontwikkelen van de automatische kilometer administratie registratie op basis van je ingevoerde afspraken gaat TimeMate nog meer voordelen bieden aan ondernemers. Deze gave uitbreiding van TimeMate zal voor google en outlook gebruikers worden toegevoegd en ervaar je in het TimeMate Basic account. Nog meer gemak voor een paar euro per maand! Wil je meer weten? neem contact op via de chat.

2020

TimeMate facturatie module Facturatie module

Facturatie module

Medio 2020 verwachten we de facturatie module te kunnen lanceren. Daarmee kunnen geregistreerde uren direct worden gefactureerd. 

2020

TimeMate facturatie module Koppelingen met andere boekhoudprogramma’s

Koppelingen

Wij hopen in 2020 meer koppelingen te kunnen gaan realiseren met andere boekhoudprogramma’s. Laat ons weten welk boekhoudpakket jij graag gekoppeld zou willen zien aan TimeMate. Stuur een berichtje via de Chat met jouw voorkeur! 

Welke functionaliteit mist er nog?

Heeft u bepaalde wensen voor nieuwe functionaliteiten in de toekomst? Laat het ons weten!