SnelStart koppeling maken

 

 
timemate-koppeling-met-snelstart
 

 

 

SnelStart
koppelen aan TimeMate

Stap 1 Maak een account aan

Om te beginnen met TimeMate gaat u naar app.timemate.nl. Vervolgens doorloopt u de stappen van het registratieproces en logt u in. Let op, om de koppeling met SnelStart te maken moet u een premium-account hebben. Bekijk hier onze pakketten.

Stap 2 Maak de koppeling met uw agenda

Na het registreren koppelt u uw Google of Outlook Agenda aan TimeMate. Dit doet u via de knop “MIJN AGENDA’S

Selecteer vervolgens uw gewenste agenda (Google of outlook):

 

 

Stap 3 Vraag een client key aan via snelstart.nl/koppelingen

Vervolgens logt in op SnelStart en gaat u naar snelstart.nl/koppelingen. Zoek hier op ‘TimeMate’ en vraag een clientkey aan. Kopieër de clientkey en ga terug naar uw account op app.timemate.nl.

Snelstart-TimeMate-Koppeling

Stap 4 Activeer uw koppeling

Plak de client key in “Koppelingen” en activeer de koppeling. U ontvangt een bevestiging in uw email.

Stap 5 Maak een artikelcode aan in SnelStart

Maak in SnelStart voor uw medewerker een artikelcode (onder het tabblad ‘Artikelen’). Let op, mogelijk heeft u dit al gedaan voor uw medewerkers. 

Deze artikelcode voegt u eenmalig toe in TimeMate in de tabel medewerkers bij de kolom artikelcode.

Deze artikelen worden automatisch in werkbonnen toegevoegd als regel wanneer u uw medewerkers in de agenda inplant. U hoeft dus niet meer handmatig de artikelen van uw medewerkers toe te voegen in uw werkbonnen. Dit doet TimeMate automatisch wanneer u uw medewerkers op een bepaalde werkbon in de agenda inplant.

De uren worden automatisch naar snelstart in de werkbon gestuurd wanneer u de uren van uw medewerkers binnen TimeMate accordeert

U heeft nu uw profiel juist ingevuld om te kunnen starten.

Uw uren verwerken
in SnelStart (Werkbonnen)

Stap 1 U start met het aanmaken van een offerte / werkbon in SnelStart

SnelStart maakt automatisch een werkboncode voor u aan.

Stap 2 Uw werkbonnen staan in TimeMate

De werkbonnen zijn terug te vinden in Timemate (de synchronisatietijd is maximaal vijf minuten).

Stap 3 Plan uw uren of de werkuren van uw medewerkers in

Nu gaat u het gemak ervaren van TimeMate met SnelStart. Plan uw uren of de werkuren van uw medewerkers in, in de betreffende Google Agenda. Gebruik een “@” voor klantnaam en “#” voor werkbonnummer en uw uren worden geregistreerd onder de juiste projectopdracht.

 

TimeMate maakt automatisch een werkbon link aan in uw agenda, deze link is te vinden in de omschrijving van het agenda item.

Met deze link kunt u uw materialen van uw werkbonnen aanpassen.

 

Stap 4 Uren verwerken in uw boekhouding

Wilt u de uren verwerken in uw boekhouding? Ga naar het urenoverzicht in TimeMate. Selecteer het betreffende project waar u de uren voor wilt factureren, selecteer de uren en klik op accordeer. U vindt nu de uren op het betreffende project terug in SnelStart, waar u de factuur naar uw klant kunt versturen.

 

 

Uren factureren in
SnelStart (Facturen)

Factureer uren naar Snelstart

Wilt u de uren verwerken in uw boekhouding als concept factuur? Ga naar het urenoverzicht in TimeMate. Selecteer het betreffende project waar u de uren voor wilt factureren, selecteer de uren en klik op factureren in snelstart (onder actie).

Selecteer tot slot een klant waar u de uren voor wilt factureren. Druk op de knop “Verstuur uren” en de uren worden als concept factuur binnen Snelstart weergegeven.   

Over
SnelStart

Wat is SnelStart?

SnelStart: een slimme oplossing voor uw administratie

Makkelijk, snel en voordelig!

Ondernemen is leuk en uitdagend, maar ook hard werken. Slimme ondernemers kiezen voor slimme oplossingen. Ze laten zich digitaal ontzorgen zonder de grip op hun bedrijf te verliezen. De administratie op orde en de boekhouding geautomatiseerd. Alles uit de weg om vrij te kunnen denken. SnelStart helpt ondernemers om grip te houden op hun bedrijf en hun financiën. SnelStart levert boekhoudsoftware die toegankelijk is. Makkelijk om mee te werken. Betrouwbaar én voordelig. Voor kleine en grote bedrijven in elke bedrijfstak. Steeds meer zzp’ers en mkb’ers kiezen vanwege het gebruiksgemak, de lage abonnementskosten en de uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding voor SnelStart.

Alleen factureren of juist volledige controle over de boekhouding? Klanten van SnelStart kiezen zelf welk pakket het beste bij ze past. Elk pakket is 30 dagen gratis en vrijblijvend te proberen. Met slimme oplossingen helpen wij ruim 71.000 ondernemers hun zaken goed te regelen. Voorbeelden hiervan zijn de handige bank- en branchekoppelingen. Onze klanten bepalen zelf hoe en waar ze hun administratie doen. Lokaal op de PC of via smartphone of tablet. Gebruikers kunnen profiteren van de makkelijke online samenwerking tussen klant en accountant.

 

SnelStart is Gold Partner van Microsoft op het gebied van Application Development en Cloud
Platform SnelStart en was in 2017-2018 Microsoft Country Partner of the Year. SnelStart heeft
vestigingen in Oosterend (Texel) en Alkmaar. Kijk voor meer informatie op www.snelstart.nl.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Heb je een specifieke vraag, suggestie of opmerking waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren?  Neem contact op via info@timemate.nl.