Digitale werkbon installatietechniek

Op zoek naar een alles in een oplossing waarmee je in een oogopslag inzicht hebt in afspraken, leveringen en werkzaamheden voor jouw bedrijf? Dan biedt de digitale werkbon installatietechniek van TimeMate de uitkomst.

Want waarom zou je uren besteden aan je administratie terwijl je deze ook kan besteden aan werkzaamheden voor betalende klanten? Zeg voorgoed vaarwel tegen urenlang achter de PC zitten om werkbonnen in te dienen.

urenregistratie app voor personeel op desktop

Bespaar tijd en geld dankzij de digitale werkbon voor de installatietechniek

Dankzij de digitale werkbon speciaal ontwikkeld voor de installatietechniek kan jouw bedrijf nog efficiënter werken. Dit is dan ook een van de voornaamste reden waarom steeds meer installatietechniek bedrijven kiezen voor de digitale werkbon. Blijf je concurrent een stapje voor en stap vandaag nog over op de digitale werkbon. De eerste maand probeer je de digitale werkbon voor jouw installatiebedrijf gratis uit! Zonder addertjes onder het gras of verdere verplichtingen.

De voordelen van de digitale werkbon

Dat je veel tijd en geld gaat besparen wanneer je de digitale werkbon voor jouw bedrijf in gaat zetten staat voorop. De digitale werkbon heeft nog meer voordelen:

  • Flexibiliteit:dankzij de digitale werkbon oplossing van TimeMate kun je zelfs onderweg werkbonnen aanmaken, hiervoor hoef je niet meer op kantoor te zijn. Want jij en jouw monteurs maken gebruik van de handige app.
  • Up to date planning: ook wanneer er tussentijds afspraken wijzigen is dit eenvoudig terug te zien dankzij het digitale werkbonnen systeem van TimeMate.
  • Behoud overzicht dankzij de digitale werkbon heb je altijd de historie van het project waar je aan werkt bij de hand. Zo zie je eenvoudig in welke werkzaamheden er al eerder gedaan zijn en welke afspraken er gemaakt zijn met de klant.
  • Gewerkte uren, uitgevoerde installatie werkzaamheden en gebruikte materialen zijn eenvoudig in te voeren in de digitale werkbon en met slechts 1 klik te verzenden naar de opdrachtgever. De digitale werkbonnen kunnen eenvoudig getekend worden voor akkoord.
  • Minder kans op menselijke fouten, wanneer er gebruik gemaakt wordt van papieren werkbonnen is de kans op menselijke fouten een stuk groter dan wanneer er gebruik gemaakt wordt van digitale werkbonnen.  Hierdoor kun je een hoop geld besparen.
  • Je gehele administratie op 1 plek. Voorkom dubbele installatie afspraken, dubbel ingekochte materialen of zelfs dubbele werkbonnen dankzij een slimme integratie met jouw agenda en boekhoudsysteem.

Ook aan de slag met de digitale werkbon?

Benieuwd hoeveel tijd jij kan gaan besparen dankzij de digitale werkbon installatietechniek? Probeer de digitale werkbon oplossing van TimeMate dan een maand gratis uit. Je kunt gelijk alle functionaliteiten en koppelingen testen en je zit nergens aan vast! Maak het werk voor jezelf en je installatiemonteurs makkelijkers dankzij TimeMate!

Wil je meer weten?

Maak eerst een gratis proefaccount aan. 

Vul vervolgens in het registratie formulier in dat je wilt werken met digitale werkbonnen. Vervolgens is het zeer eenvoudig om materialen, uren of digitale handtekeningen van klanten te registreren. 

We hebben op help.timemate.nl verschillende handleidingen staan hoe je op een eenvoudige manier je werkbonnen digitaal kunt registreren.

Ja! Op dit moment ondersteunen wij koppelingen met Snelstart en Gripp

Met deze koppelingen kun je gemakkelijk jouw geregistreerde digitale werkbonnen factureren in je eigen boekhoudprogramma. 

Mocht je een ander boekhoudprogramma gebruiken, laat het ons dan gerust weten. Ons development team kan namelijk zeer gemakkelijk andere integraties voor jouw organisatie bouwen. 

Neem contact met ons op via de chat of info@timemate.nl voor meer informatie. 

In het tarieven overzicht zie je twee pakketten. Ben je ZZP’er dan kies je voor het basic pakket. Je kunt gebruik maken van alle functionaliteiten en koppelingen. Ben je MKB’er met personeel dan kies je voor het Plus pakket. Met het pluspakket kun je meerdere medewerkers toevoegen in het account zodat zij hun uren kunnen registreren. Je kunt ook ‘rollen’ toekennen aan medewerkers als je bijvoorbeeld een ‘teamleider/voorman’ hebt die uren moet accorderen van collega’s. 

TimeMate werkt met een maandabonnement of jaarabonnement. Het jaarabonnement is iets voordeliger aangezien TimeMate de licenties voorafgaand aan de licentieperiode jaarlijks in rekening brengt. 

Tussentijds extra licenties toevoegen is mogelijk. 

Opzeggen van het abonnement kan door de licenties minimaal 3 maanden voor het einde van de abonnementsperiode op te zeggen. Opzeggen doe je schriftelijk aan info@timemate.nl. Je ontvangt altijd van ons een bevestiging van je opzegging. 

Onze enthousiaste medewerkers zitten voor je klaar op de Chat om jouw vragen te beantwoorden en je te helpen bij het inrichten van je account. Rechtsonder verschijnt een popup om met ons te kunnen chatten. Mochten we er onverhoopt niet zijn, stuur dan je vraag naar info@timemate.nl en we nemen binnen 24 uur contact met je op. 

Start gratis met de digitale werkbon:

De eenvoudigste urenregistratie app voor personeel!

Contact

Home
Support
Uitproberen
Inloggen