Op zoek naar een alles in een oplossing waarmee je in een oogopslag inzicht hebt in afspraken, leveringen en werkzaamheden voor jouw bedrijf? Dan biedt de digitale werkbon installatietechniek van TimeMate de uitkomst.
Want waarom zou je uren besteden aan je administratie terwijl je deze ook kan besteden aan werkzaamheden voor betalende klanten? Zeg voorgoed vaarwel tegen urenlang achter de PC zitten om werkbonnen in te dienen.
Dankzij de digitale werkbon speciaal ontwikkeld voor de installatietechniek kan jouw bedrijf nog efficiënter werken. Dit is dan ook een van de voornaamste reden waarom steeds meer installatietechniek bedrijven kiezen voor de digitale werkbon. Blijf je concurrent een stapje voor en stap vandaag nog over op de digitale werkbon. De eerste maand probeer je de digitale werkbon voor jouw installatiebedrijf gratis uit! Zonder addertjes onder het gras of verdere verplichtingen.
Dat je veel tijd en geld gaat besparen wanneer je de digitale werkbon voor jouw bedrijf in gaat zetten staat voorop. De digitale werkbon heeft nog meer voordelen:
Benieuwd hoeveel tijd jij kan gaan besparen dankzij de digitale werkbon installatietechniek? Probeer de digitale werkbon oplossing van TimeMate dan een maand gratis uit. Je kunt gelijk alle functionaliteiten en koppelingen testen en je zit nergens aan vast! Maak het werk voor jezelf en je installatiemonteurs makkelijkers dankzij TimeMate!
Maak eerst een gratis proefaccount aan.
Vul vervolgens in het registratie formulier in dat je wilt werken met digitale werkbonnen. Vervolgens is het zeer eenvoudig om materialen, uren of digitale handtekeningen van klanten te registreren.
We hebben op help.timemate.nl verschillende handleidingen staan hoe je op een eenvoudige manier je werkbonnen digitaal kunt registreren.
Ja! Op dit moment ondersteunen wij koppelingen met Snelstart en Gripp.
Met deze koppelingen kun je gemakkelijk jouw geregistreerde digitale werkbonnen factureren in je eigen boekhoudprogramma.
Mocht je een ander boekhoudprogramma gebruiken, laat het ons dan gerust weten. Ons development team kan namelijk zeer gemakkelijk andere integraties voor jouw organisatie bouwen.
Neem contact met ons op via de chat of info@timemate.nl voor meer informatie.
In het tarieven overzicht zie je twee pakketten. Ben je ZZP’er dan kies je voor het basic pakket. Je kunt gebruik maken van alle functionaliteiten en koppelingen. Ben je MKB’er met personeel dan kies je voor het Plus pakket. Met het pluspakket kun je meerdere medewerkers toevoegen in het account zodat zij hun uren kunnen registreren. Je kunt ook ‘rollen’ toekennen aan medewerkers als je bijvoorbeeld een ‘teamleider/voorman’ hebt die uren moet accorderen van collega’s.
TimeMate werkt met een maandabonnement of jaarabonnement. Het jaarabonnement is iets voordeliger aangezien TimeMate de licenties voorafgaand aan de licentieperiode jaarlijks in rekening brengt.
Tussentijds extra licenties toevoegen is mogelijk.
Opzeggen van het abonnement kan door de licenties minimaal 3 maanden voor het einde van de abonnementsperiode op te zeggen. Opzeggen doe je schriftelijk aan info@timemate.nl. Je ontvangt altijd van ons een bevestiging van je opzegging.
Onze enthousiaste medewerkers zitten voor je klaar op de Chat om jouw vragen te beantwoorden en je te helpen bij het inrichten van je account. Rechtsonder verschijnt een popup om met ons te kunnen chatten. Mochten we er onverhoopt niet zijn, stuur dan je vraag naar info@timemate.nl en we nemen binnen 24 uur contact met je op.