Urenregistratie app voor personeel

Je bent als werkgever op zoek naar een eenvoudige manier om de uren van je personeel bij te houden. Het liefst door middel van een eenvoudige urenregistratie app voor personeel die zij kunnen downloaden in de app store of google play store. Dan zit je bij TimeMate goed.

urenregistratie app voor personeel op desktop

Al veel tevreden gebruikers!

Al ruim 500 gebruikers maken gebruik van TimeMate. Dit omdat TimeMate eenvoudig werkt. Via de urenregistratie app of via de webapplicatie kun je gebruik maken van TimeMate. Net wat jij en jouw personeel makkelijk vindt.

Geen overbodige functionaliteiten!

Doordat je onze modules aan of uit kunt zetten houden we TimeMate overzichtelijk. Kortom, TimeMate is gewoon eenvoudig, simpel en efficiënt.

Urenregistratie app met modules voor personeel
eenvoudige uren registratie app voor jouw personeel

TimeMate groeit mee

TimeMate groeit met jouw bedrijf mee. Je betaalt per medewerker per maand een licentiebedrag om TimeMate te kunnen gebruiken. Heb je komende maand een extra medewerker? Geen probleem, je kunt je licenties eenvoudig uitbreiden of verminderen.

Start nu snel met TimeMate!

TimeMate is een urenregistratie app voor personeel. Wil je snel starten met TimeMate? Dat kan, binnen 5 minuten heb je jouw account aangemaakt en kun je direct medewerkers uitnodigen om ook een account aan te maken.

Jullie personeel werkt nog met papieren urenbriefjes?

Medewerkers vullen deze zelf in en de teamleiders moeten deze aftekenen waarna de administratie afdeling de uren moet invoeren in jullie systeem (Excel, ERP systeem, loonadministratie systeem). Dit zijn allemaal dubbele handelingen waar veel tijd overheen gaat. TimeMate zorgt ervoor dat je heel veel dubbele handelingen overbodig maakt. Jullie bedrijf gaat vanaf nu heel veel tijd en dus geld besparen. Reken maar eens mee:

Eenvoudig tijd besparen met een urenregistratie app voor personeel

We gaan even uit van 10 medewerkers die elke week 15 minuten besteden aan het invullen van hun uren. De leidinggevende moet die briefjes controleren en tekenen. Daar is hij 15 minuten mee bezig. 

De administratie afdeling moet de uren invoeren. Al gauw 30 minuten werk per week. Met TimeMate kost het registreren van uren nog geen 5 minuten werk. 

Bespaar tijd met de urenregistratie app voor personeel

Wil je meer weten?

TimeMate is een online urenregistratie en werkbonnen app gericht op het MKB en ZZP-ers. Met behulp van 1 web applicatie kun je gemakkelijk al je uren bijhouden.  Geaccordeerde uren kunnen naar je boekhoudprogramma gestuurd worden om vanuit daar gefactureerd te worden naar je klanten. Je klanten kunnen op locatie direct een handtekening zetten waarna je de factuur direct kan versturen.  

Ga naar app.timemate.nl. Vervolgens doorloop je de stappen van het registratieproces en log je in. 

Je kunt 1 maand gratis gebruik maken van TimeMate om alle functionaliteiten te proberen. Het is mogelijk om direct koppelingen te maken met je boekhoudprogramma en agenda om alle functionaliteiten te testen. Ook zitten we klaar op de chat om je te helpen snel wegwijs te worden in TimeMate. Je zult ervaren dat het eenvoudig is om te starten met TimeMate. Rechtsboven op de website www.timemate.nl vind je een button om te starten met de proefmaand of klik hier op app.timemate.nl. Vervolgens doorloop je de stappen van het registratieproces en log je in. 

TimeMate is een zeer geschikte urenregistratie app voor personeel. 

Via TimeMate kun je gemakkelijk je personeel uitnodigen waarmee zij een eigen account kunnen aanmaken. Via het overzicht kun je precies zien wie, wat en waarvoor uren heeft geregistreerd.

Onze enthousiaste medewerkers zitten voor je klaar op de Chat om jouw vragen te beantwoorden en je te helpen bij het inrichten van je account. Rechtsonder verschijnt een popup om met ons te kunnen chatten. Mochten we er onverhoopt niet zijn, stuur dan je vraag naar info@timemate.nl en we nemen binnen 24 uur contact met je op. 

De eenvoudigste urenregistratie app voor personeel!

Contact

Home
Support
Uitproberen
Inloggen